Thursday, February 25

Primul castig la Bursa De Valori

Acum cateva zile in urma unei recomandari mi-am facut un cont pe o platforma de tranzactionare de valori online, ca si bonus de inscriere am primit suma de 100 de Ron. In doar doua zile mi-am dublat aceasta suma (fara nici o investitie practic). 
De cateva minute am incercat sa retrag aceasta suma castigata, dar surprize surprize, nu se poate retrage suma decat daca o triplezi cel putin. Ca sa zic asa m-am simtit usor demoralizat din cauza politicilor de confidentialitate ( pe care nu le citeste nimeni niciodata apropo), acum inca investesc si incerc sa triplez suma pentru a putea face o retragere. 
Oricat ar fi de mica e un castig si eu il apreciez deoarece nu am depus nici cel mai mic efort. 
Ca si incheiere, totodata si o parere personala, eu tranzactionez doar EUR/USD, deoarece e perechea valutara cel mai tranzationata in toata lumea si fluctuatiile pot aduce castiguri impresionante sau pierderi de capital pe masura.



Asa ca... Let's make MONEY !!! 

No comments:

Post a Comment

Comentariu