Saturday, March 19

Exista viata dupa Legea #AntiFumat

Da. Chiar exista. E primul weekend in care nu s-a fumat in localuri. Eu personal m-am declarat de mult timp anti fumat. 
Chiar ca si fumator, urasc sa intru intru-un local care dupa constructia lui este mic si ingramadit, mai si fumeaza 20 de persoane si aerisire... Canci. 
A trecut un weekend. Nu am fumat. Am iesit in fata localului si am aprins o tigara, de fiecare data am fumat jumatate din ea si am aruncat-o. De cele mai multe ori din cauza frigului de afara. 
Si totusi se poate. Nu ma simt discriminat. Ma simt chiar bine. Si nu imi trebuie sa fumez. Sincer. Un pachet de tigari de vineri pana sambata noaptea e ceva. Luand in considerare faptul ca un pachet de tigari il fumam de cand ieseam in oras si pana intram in casa. 
Din punctul meu de vedere e un lucru bun. Sustin aceasta initiativa. 

No comments:

Post a Comment

Comentariu