Saturday, April 30

Samsung Galaxy S6 Edge

Spre deosebire de fratele lui mai mare Samsung Galaxy S6 Edge + care vine cu o baterie de 3000, Samsung Galaxy S6 Edge vine doar cu una de 2600.
Din punctul meu de vedere e suficient. Pentru modul meu de folosire e absolut suficient.
Modul meu de folosire inseamna: cateva jocuri moci, pe care ma joc destul de rar pe telefon si mai des pe tableta, Facebook, Instagram, Blog, 3G si WIFI activate non stop, vorbit la telefon cam 30-35 de minute zilnic, mesaje, email si in plus folosesc un lansator si anume Nova Launcer. Il folosesc deoarece este extrem de personalizabil cu o multime de functii pe care simplul sistem de operare nu il ofera. Chiar daca in descrierea acestul lansator (achizitionat) se mentioneaza ca nu utilizeaza baterie, totusi foloseste resurse mai mai decat implicitul Touch Wizz si prin urmare, mai multe resurse utilizate, mai multa baterie consumata.
In principiu la o utilizare intensa ma tine bateria cam 10 - 12 ore. La o utilizare normala ma tine cam o zi lejer.
Imi e foarte comod faptul ca am la indemana incarcatorul rapid care se misca cu o viteza exceptionala la incarcare.
Pot sa zic ca dupa o luna de utilizare sunt foarte multumit. Mai ales ca daca am 20% baterie, stiu sigur ca e 20% si ma pot baza. La iPhone 6 imi indica 35% bateria si stateam linistit. Dupa aproximativ o jumatate de ora-o ora, telefonul se inchidea din cauza bateriei.
Inca o data, foarte multumit de baterie.
O sa revin cu alte specificatii.

No comments:

Post a Comment

Comentariu