Thursday, September 15

Proști Idioți Incompetenți

Rezumatul zilei de Marți 13. Wild Wild West

În fiecare zi dai de tot felul de oameni cu tot felul de probleme și cu tot felul de soluții pe care ei le consideră cele mai benefice pentru situația actuală.
Am avut deosebita oroare de a discuta cu o persoană "sus pusa" și anume cu un Șef de Serviciu. Când îi rostești funcția te gândești ca ai de-a face cu un om cu coloana vertebrală care gândește logic și găsește sau te ajuta sa găsești soluții concrete și la obiect.
I-am spus respectivului faptul că mă copleșește volumul de muncă pentru ca fac munca la trei oameni singur și nu mai rezist. Mai ales ca remunerația e doar pentru o persoană, nici măcar a unei persoane și jumătate.
Răspuns scurt primit:
El : Cine vrei să o facă?
Eu: Să mai angajați pe cineva.
El: Spune nominal cine vrei sa facă munca asta.
Eu: Chiar și dumneavoastră până în momentul în care se va mai găsi cel puțin un om.
El: Eu lucrez la STAT. Nu muncesc. Oricine ma întreabă asta e răspunsul meu.
El: Dacă nu ești în stare sa trimiți cinci plicuri pe luna îți desființat postul.
Eu: Nu aveți autoritatea necesara.
Am încheiat conversația, m-am ridicat și am plecat.
Dânsul a considerat ca salariile a 500 de oameni, documentația, facturarea și multă alta birocrație se rezumă la a trimite cinci plicuri pe luna.
Clar. Omul e în aer și habar nu are ce se întâmplă.
În concluzie discuția cu el mi-a lăsat un gust amar și astfel m-am hotărât sa dau cu el de pământ  (la figurat) și să îi dovedesc ca pot să fac și munca a trei oameni dar să  își facă și el treaba corect și cu toată răspunderea.
Pana în momentul de față lucrurile sunt clare. Dansul e repetent la bunele maniere iar superiorii lui sunt de aceiași părere din discuții cu ei în legătură cu subiecte de total altă natură.

No comments:

Post a Comment

Comentariu