Tuesday, December 22

MiniInTheBox si comenziile intarziate

Desi nu sunt genul de persoana care sa comande de pe vreun site fara o verificare in prealabila, la recomandarea unui prieten am facut acum aproximativ 1 an o comanda de pe site-ul http://miniinthebox.com . E un site chinezesc asa cum scrie la carte, cu produse traditional chinezesti in proportie de 90% avand in vedere si faptul ca aproape toate produsele de pe piata, care se gasesc la preturi accesibile sunt fabricate in China.
Problema cea mai oribila este transportul. Inradevar, comanda vine din tari exotice sau direct de pe vreun vapor sau cand esti norocos din depozitul lor din Elvetia. Pana in momentul in care ai coletul in mana tin sa precizez ca in cazurile fericite dureaza cam 6 pana la 8 saptamani. Deci dureaza.
Pentru a avea prioritate la comanda si sa ajunga la tine in 3 -5 zile, inseamna o taxa de aproximativ 49$. Lucru care mi se pare destul de aberant, avand in vedere in cazul meu ca nu prea am facut comenzi mai mari de 20$ pentru ca nu prea am incredere in site-urile astea off-shore. Deci la comanda de 20$ sa platesti 49$ transport, e o prostie. Daca vrei produsele atat de urgent diferenta de 29$ te duci frumos la magazin si cumperi produsele la pretul de pe piata.
Merita intradevar sa achiti expedierea rapida daca sa zicem ca ai un magazin si plasezi comenzi de la 500$ in sus, sau daca faci orice fel de comert cu astfel de produse, fie legal fie pe sub mana.
Asadar, daca vrei sa comanzi si ai selectat expedierea gratuita, ce sa va urez.... RABDARE !!

No comments:

Post a Comment

Comentariu